Rijswijk
40 uur per week
MBO+ werk- en denkniveau
Met meer dan 37 jaar ervaring is Bezorgsupport dé partner voor kassa's, connectiviteit en ICT-oplossingen in de branches horeca, retail en zakelijke dienstverlening. Als persoonlijk aanspreekpunt streven zij ernaar om alle technologische behoeften binnen verschillende organisaties te vervullen.
Of het nu gaat om een geavanceerde kassasysteem, naadloze connectiviteit of op maat gemaakte IT-diensten, Bezorgsupport biedt een uitgebreid portfolio van oplossingen. Het team van 12 professionals staat dagelijks voor hun klanten klaar om te ondersteunen bij kassa- en ICT-vraagstukken, met als doel het bedrijf soepel te laten draaien. In verband met de aanhoudende groei zijn zij op zoek naar een nieuwe collega op de helpdesk afdeling. Er werken op dit moment 4 gemotiveerde medewerkers op de helpdesk die staan te springen om een nieuwe collega! Durf jij de uitdaging aan?
Bij aanvang krijg je een tijdelijk contract, maar de intentie is om iemand vast in dienst te nemen. De salarisindicatie is afhankelijk van kennis en ervaring en Bezorgsupport gaat daarom graag het gesprek met je aan om dit te bespreken. Bezorgsupport valt onder de cao ICK. Dit houdt in dat je recht hebt op de volgende arbeidsvoorwaarden:
Er zijn veel mogelijkheden om je kennis te vergroten d.m.v. het volgen van cursussen. Je komt te werken in een echt familiebedrijf waar jaarlijks een BBQ en een teamuitje plaatsvindt. En niet geheel onbelangrijk; er wordt hard gewerkt, maar het is er ook ontzettend gezellig!
Geen dag is hetzelfde. Iedere oplossing is anders en meedenken wordt gewaardeerd. Bij deze baan wordt een hoge mate van zelfstandigheid verwacht, maar sparren met je collega’s hoort er ook bij. Goede combi toch?
Het doorlopen van de cases van de afgelopen avond/nacht staat op de planning, waarbij je kijkt naar eventuele urgente zaken die direct aangepakt moeten worden. Na deze eerste taken sta je klaar om twee vragen van klanten te beantwoorden die zijn binnengekomen via het ticketsysteem. De dagelijkse stand-up volgt, waarin je met je collega’s de dag doorneemt en samen eventuele hulpvragen bespreekt.
Voor de lunch verwelkom je een klant in de showroom die wat hardware komt ophalen. Je ontvangt de klant vriendelijk en zorgt dat hij tevreden vertrekt. Na de lunch handel je enkele telefoontjes af en bereid je hardware voor die binnenkort wordt ingezet bij de installatie van een nieuw project.
In de middag neem je de tijd om je collega van de avonddienst, die vanuit huis werkt, te bellen. Hierbij draag je belangrijke zaken over, zoals lopende problemen van de dag of taken die voorbereid moeten worden voor morgen. Je zorgt voor een gestructureerde overdracht, zodat je collega goed voorbereid aan zijn avonddienst kan beginnen.
Tussen al deze activiteiten neem je voortdurend eerstelijns IT-vragen aan, via telefoon, WhatsApp, of e-mail. Het monitoren van processen en proactief verhelpen van storingen blijft een lopend proces. Troubleshooting op het gebied van systeembeheer, VoIP en kassasystemen staat continu op de agenda om een soepel verloop te waarborgen.
Aan het einde van de dag zorg je ervoor dat alle klantinteracties zorgvuldig worden gedocumenteerd en bijgewerkt in de CRM-applicatie. Met een voldaan gevoel sluit je de werkdag af, wetende dat je opnieuw waardevolle ondersteuning hebt geboden aan de klanten op het gebied van technologie.
Het werving & selectietraject wordt uitgevoerd door Reinders & van Soest Recruitment. Ben jij geïnteresseerd in de bovenstaande functie neem dan direct contact op via sollicitatie@reindersenvansoest.nl of telefonisch via 0174-514875.